fbpx

Totul despre migdale si beneficiile lor

Totul despre migdale si beneficiile lor

Pe langa seminte, alune sau fistic, suntem siguri ca esti innebunit si dupa migdale. Una dintre cele mai populare gustari la nivel mondial, migdalele sunt pline de vitamine si minerale, benefice organismului uman. Nu doar sanatoase, ci si extrem de gustaose, migdalele pot fi regasite si consumate in numeroase forme. Daca esti curios sa afli mai multe informatii despre migdale si beneficiile lor, citeste in continuare articolul marca Banzai!

Migdalele contin antioxidanti

Migdalele abunda in antioxidanti, care protejeaza impotriva stresului, care poate distruge molecule din interiorul celulelor, contribuind la inflamari ale tesutului, imbatranire prematura sau boli, precum cancerul. La migdale, antioxidantii sunt concentrati in stratul de coaja maro de la suprafata. Tocmai din acest motiv, se recomanda consumarea migdalelor cu tot cu acea coaja. Studii au demonstrat faptul ca 84 de grame de migdale consumate pe zi pot reduce cu pana la 24% nivelul de stres, pe o perioada de patru saptamani.

Migdalele sunt bogate in Vitamina E

Vitamina E reprezinta o familie de antioxidanti care se ocupa cu distrugerea depozitelor de grasime. Acesti antioxidanti „isi fac casa” in membrana celulelor, protejandu-le. In prezent, migdalele reprezinta cea mai buna sursa de Vitamina E din intreaga lume, aceasta reducand riscul bolilor cardiovasculare, riscul cancerului si al bolii Alzheimer.

Migdalele controleaza nivelul zaharului din sange

Migdalele au un numar mic de calorii, dar sunt bogate in grasimi bune, fibre si proteine, ceea ce le face gustarea perfecta pentru persoanele care sufera de diabet. Migdalele mai contin si magneziu, un tip de minerale care detine un rol important in controlul nivelului zaharului din sange.

Migdalele ajuta la mentinerea in greutate

Migdalele sunt slabe in carbohidrati, dar bogate in proteine, grasimi bune si fibre. Conform unui studiu realizat in 2015, consumul de migdale ca o gustare de dimineata ar putea oferi persoanei in cauza senzatia de satietate pentru un timp destul de lung. Astfel, atunci cand te simti satul nu mai esti tentat de a consuma gustari bogate in calorii.

Migdalele reduc riscul aparitiei cancerului

Un studiu realizat in anul 2015 demonstreaza o scadere de pana la doua sau trei ori mai mare a riscului de cancer la san, a pacientilor care au consumat in diverse cantitati nuci, alune sau migdale. Astfel s-a ajuns la concluzia ca aceste oleaginoase au un rol important in apararea organismului impotriva dezvoltarii diverselor forme de cancer.

Migdalele si bolile de inima

Nucile, alunele si in special migdalele, sunt utile pentru mentinerea sanatatii inimii. In anul 2014 a fost realizat un studiu conform caruia consumul de migdale creste nivelul de antioxidanti din sange, reduce presiunea sangvina si imbunatateste fluxul sanguin. Participantii la studiu au fost barbati fara probleme de sanatate, cu varste cuprinse intre 20 si 70 de ani si care au consumat cate 50 g de migdale zilnic, timp de 4 saptamani.

Migdalele reprezinta o gustare sanatoasa, bogata in nutrienti si in vitamine, fiind o buna sursa de proteine pentru persoanele care urmeaza o dieta fara carne. Pot fi gasite ca atare, crude sau prajite, sub forma de fulgi, faina sau chiar lapte.

Migdalele Banzai sunt prajite si usor sarate, pentru ca tu sa te poti bucura de o gustare sanatoasa si savuroasa, in timp ce esti la birou, sau atunci cand vizionezi un film cu prietenii. Incearca-le si spune-ne cum ti se par!

16 martie 2021